Hanna

Alla inlägg under oktober 2010

Av hanna - 31 oktober 2010 20:30

Den här helgen har väl inte direkt varit bra! Istället för att ha kul med massa folk, gått ut, tränat, så har jag tillbringat helgen hemma och på akuten. Bara för att man är för klantig och ramlar och skär upp armen så den får sys. kuuul. Inte lyfta saker, inte jobba, inte träna, vara allmänt handikappad och bara använda en hand för tillfället är det som gäller! Jag som hade en hel vecka med massa jobb och grejer!

nu blir de att kolla sista avsnitten av kungarna som jag inte hunnit kolla på.

Av hanna - 29 oktober 2010 23:45

 

ujuj efter 15 timmars jobb är jag lite övertrött, har pratat med Jennifer i 1 timme nu och ojoj säger jag. Tack för att du hjälper mig med allt! Men du har fortfarande inte hjälpt mig med morgondagen på jobbet!!

sova nuuu så blire bra kanske!

taggggga imorn!!

Av hanna - 28 oktober 2010 21:15

Snart helg!! Bara en helt jättelång fredag kvar, som kommer att bestå av endast jobb! Börjar 7 imorn bitti och slutar runt 10 kanske?

Men efter det är det nästan helg, kom på att jag jobbar lörd fm på lagret också. Fick iaf en lite kortare dag idag, och slapp sluta halv tio.

Igår var jag ledig, blev en tur till stan, lunch med syster och Linda på Som Hemma, där var det länge sen man va!

Nej om de bara blev helg nu! Är för trött och tänker gå och lägga mig nu!

Och så har mobilen varit dum idag, har bytt simkort i mobilen, och det har inte fungerat på hela dagen, men nu äntligen fungerar den igen! =)

 

 

 

 

 

Av hanna - 25 oktober 2010 21:37

götttt! Dubbelpass idag! Får passa på när det finns motivation, för den finns inte alltid! Sprang nobel med mamma först o sen blev det ett indoor pass! Just duschat och ska ta mig nått att äta! Sen blir de sängen för att orka upp imorn kl 6! Finns inte så mycker mer att säga om dagen, jobbat hela dagen o sen tränat bara.

godnattt!

Av hanna - 24 oktober 2010 21:30

Jag som skulle bli lite bättre på att skriva här, det går sådär. Ska bli bättre.

Ska faktiskt försöka bli bättre på endel andra saker också!

Annars har helgen varit helt okej.

Igår städade jag klart mitt rum, jobbade lite, och sen blev de lite fest o utgång på kvällen.

idag så gick jag upp runt halv elva, blev hämtad av pappa, hjälpte han med att flytta ur grejer från huset, sen iväg och jobba lite. Sen tog jag och Jennifer en långpromenad, behövligt och skönt att komma ut! Blev också en tur till träningslagret sen, körde lite indoor, som jag inte kört på typ två veckor nu, och nej det gick inte så värst bra, trött i kroppen o seg. Ska bli bättre o köra igång ordentligt till veckan!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova!



Av hanna - 22 oktober 2010 10:15

Vaknar, tittar ut, snö! Tycker faktiskt att de ser mysigt ut!

Jobbat hela veckan, och igår blev det en extra lång dag, blev väckt 8 och fick åka och jobba, slutade 4, tänkte att jag skulle hinna hem en stund, men va tillbaka på jobbet innan halv fem. Sen blev det jobb till halv tolv. Men kul att göra lite annat än det man  brukar. Var företagsmiddag, där dom själva var med och gjorde maten. Riktigt roligt!

Och nu är det helg! Förra helgen var bra, men fick reda på en massa skit så jag hoppas den här helgen blir bättre på den fronten!

Jag håller på att städa här hemma, för det behövs verkligen! Har ungefär haft en gång in i mitt rum fram till sängen. Väntar på att Jennifer ska bli klar i stallet, för sen blir det en sväng till stan och kanske en lunch där på våran vanliga fredagsrestaurang!

Sen blir det träning i em, har blivit lite dåligt med träningen i veckan, men har varit så mycket annat! Sen blir det fredagsmys med idol, gott och Jennifer! Kan nog inte bli så mycket bättre!

 

  

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards