Hanna

Alla inlägg under mars 2011

Av hanna - 30 mars 2011 20:15

Äntligen fick jag lite motivation, och bra humör!=)

Jobbade till efter halv fem, och så var det så skönt väder ut, så jag sprang bort till träningslagret! Dock sprang jag inte hem, det fick räcka med en vända!

Och nu ligger jag klar för kvällen, med datorn o snart blire lite pb för ovanlighetens skull!

Äntligen går det framåt med lägenheten, inte så jättemycket kvar nu, nån tapet och sen lägga golv.

Imorn blir de jobb från morgon till kväll, men sen äre ju nästan helg, de gillas!

Puss&kram


Av hanna - 27 mars 2011 16:10

Underbara söndag!??! joo men helt okej! Blev en sen natt, och vaknade o mådde inte allt för bra, o somnade om och gick upp vid 1, hämtade syster o sen åkte vi iväg o de blev lite jobb, o strax blir de iväg o träna, va ju etag sen nu... sen blire söndagsmys!

Gårdagen va super, lite sovmorgon, iväg till farmor och farfar och gratta syster, sen åkte hon och jag iväg till nobelhallen för o kolla hockey, masten & energi o miljö gubbar skulle spela. Sen snabbt hem och duscha, sen iväg till masten och invänta folket som skulle dit och äta. Och där blev vi kvar hela kvällen, inte blev de så mycket jobb heller. Sen blev de nykter utgång. En helt lyckad kväll :)


Av hanna - 19 mars 2011 14:44

 Underbara helg och jag är typ frisk!:)

Igår blev det ännu en dag hemma och vila.

På kvällen blev det iväg och fira syster som hade lite 18års kalas med Julia och Emelie på folketshus. Det var trevlig och nyktert för min del.

Idag blev det lunch på stan med en rätt så seg syster och Jennifer. mys.

Trött som alltid, ligger jag här, kollar på film och tänkte vila en stund, innan det blir färd hem till Jennifer!

Puss&kram


daniel - syster - kotten

  

Av hanna - 17 mars 2011 12:00

nej men visst. varför inte lite mer feber och vara hemma en dag till. vet inte ens vad jag ska göra längre, orkar inte ligga här men orkar heller inte göra nått. såå lite bilder igen kanske!

Min andra bästa!

              

       

     

 

Av hanna - 16 mars 2011 14:15

nej jag blir aldrig sjuk.. haha.

gick hem och vilade efter jobbet igår för mådde inge bra, o sen hade jag visst nästan 39 grader på kvällen... upps! Blev till att va hemma och vila idag, men känner mig redan bättre så imorn blir de jobb igen!

Kan ju inte va sjuk när de snart är helg och syster ska firas!

puss&kram

Idag ska jag bjuda på bilder=)

   

     

    

min första bästa<3

     

Av hanna - 11 mars 2011 21:04

ååh vad jag gillar fredag!

Efter jobbet åkte vi ännu en gång till Hallbergs och inhandlade lite saker, sen en sväng ner till stan, o tillslut iväg till lagret för ett indoorpass, tyvär gick de lite segt som de gjort den senaste veckan.

o nu har vi ätit god mat o det ska bli lite färgning av hår, mamma har gjort nån efterrätt o sen blir de filmmys med syster! Kan nog inte bli en så mycket bättre fredag!

Imorn står de målning på schemat, och sen blir det äventyr på em/kvällen! :D

Pussss&kram

 

Av hanna - 7 mars 2011 22:15

Seg dag på jobbet! Men sen blev de till lägenheten, duktiga tjejor som inte kunde öppna färgburken?! haha.

Sen blev de träning med Sofia! gött men segt.

nu blire sängen o kanske ett avsnitt av PB, de va för längesen!

pusss

  

de va tider de;p haha

Av hanna - 6 mars 2011 15:26

icke bra, idag är de söndagsångest!

Men bra dag igår, fixa i lägenheten, lite jobb och sen hem till Linnea på kvällen! Vaknade med några av dom bästa imorse, Jennifer & syster, blev frukost och sen åkte jag och Jenny till lägenheten.

Tror vi är fetare än fetast, men va gör de, vi är ju glada iaf! Åkte och köpte pizza till oss och pappa.

Men de tänkte vi träna bort när vi snart ska iväg och köra ett pass på lagret, dock inte min idé men så får de bli!

Kan tro att de blir en tidig kväll ikväll.

 

  

 

Kanske va de så att syster var mer duktig än mig idag. pusspåna!:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards