Hanna

Alla inlägg under november 2011

Av hanna - 27 november 2011 22:47

Avslutar söndagskvällen med lite Beck!
Igår blev de jobb och fick gå hem lite tidigare, så blev och skjutsa litte folk och sen kom Jennifer, Becca och Tylle till mig en sväng, blev en sen kväll och vaknade rätt tidigt idag.

Blev en tur till stan för lite frukost/lunch på Som Hemma med Jennifer och Becca, myys!

Nu blire natten och endast 3 dagars jobb till veckan :D


Av hanna - 26 november 2011 04:02

Det jag lärt mig idag, jag gillar inte Kalifornien men jag gillar Frankrike och är en Frankoman. tyyp. hahhaa.
Vi har vattnat stolpar och soptunnor. Ni förstår nog inte det roliga, men när man jobbat en massa timmar så kan de mesta vara roligt. En bra dag, med årets första julbord, flöt på bra och nöjda gäster.

Och jag har blivit pigg igen

men säger godnatt ändå

Av hanna - 25 november 2011 02:08

Jahoppp då är vi snart klara för årets första julbord! Hållit på och pysslat och grejat sen kl 1 idag..=)
Bara lite (en hel del) kvar att göra imorn! Sen så äre dax! :) Kanske skulle ta och pynta upp lite här hemma också! Om de nu hinns med :D
Ska ta och sova nu, skynda ner till stan en snabbis imorn fm, fixa stallet och sen jobb kl 14! De ska väl hinnas med!

Nattinatt! :)


 

Pia och jag tog oss ner till lagret och körde ett pass idag! :)

Av hanna - 24 november 2011 01:31

God kväll, eller natt.
Nyss kommit hem från jobbet efter en fullspäckad kväll! Hur många bokningar som helst, men de är jättebra!
Hann med allt som jag ville hinna med imorse också, t.om att sova! Vi var först lite senare än planeringen, men vi han rida och fixa allt i stallet, åkte iväg och handlade, sen så sprang vi, och sen blev de solning för min del, och sen hem och laga mat, duscha och sova! :D
Ska ta och lägga mig nu, sova lite längre imorn, för att sedan åka till stallet, och sen hinna med ett träningspass med Pia innan de är dax för jobb. Ska börja lite tidigare imorn, då vi inte ska ha öppet på kvällen, utan vi ska pyssla och fixa inför julbordet på fredag. ajaaa godnatt! :)

Av hanna - 23 november 2011 01:08

Jag kan iaf inte sova. Klarvaken. Men idag tog jag med mig datorn direkt till sängen..
Men planerar iaf att gå upp vid halv åtta imorn och åka till stallet och rida med Jennijo, sen tar vi förhoppniningsvis en springtur.. Duktiga tjejher ju! Skulle vilja hinna sola också, gärna handla nått också, så vill jag hinner sova nån timme, ochså måste jag äta och duscha. Allt detta ska helst vara gjort till kl 14 då jobbet kallar! VI får se vad som hinns med.. Bäst vore ju om jag kunde göra nått redan nu när jag ändå ligger vaken, men de går ju inte så bra:D

Idag var en väldigt lugn och skön dag på jobbet, inte så många bokningar så hann fixa med en del annat också! Vi började exempelvis med att julpynda och jag trodde inte de gick att få julstämmning nu, men de gjorde de faktiskt! Värsta mys, satt upp julstjärnor och nya gardiner, och så ska vi fixa ännu mer på torsdag, dagen innan vi börjar med julbord! Känns lite knäppt att redan börja med de, känns verkligen inte som de är dags än.. Men de äre ju! =) Det enda som saknas är ju snön.. Fast jag tycker de är rätt bra att den inte kommit än, lättare med allting förutom att de är så mörkt.

Jag försöker väl att sova.. annars ligger jag vaken etag till! Godnatt:)


 

En sötis ponny en fin vinterdag :)

Av hanna - 22 november 2011 13:32

Det var iaf ingen rolig natt :/ Försökte gå och lägga mig vid halv tolv... men kan säga att somnade inte före 2..

Jag är van att bara behöva lägga mig på kudden så somnar jag ju! Men kan ju vara nu för att jag sovit om dagarna och varit uppe halva nätterna.. Och så kommer det ju fortsätta i veckan iaf.

Jag gick iaf upp halv åtta imorse, och var knappt trött, åkte till stallet och red och grejade. Men sen åkte jag hem och la mig och sov igen och gick nyss upp!

Ska ta och äta lite och göra mig iordning så åker jag ner och jobbar litte! :)


 



Av hanna - 21 november 2011 23:00

Började skriva inlägget igår men datorn blev knäpp, så därför blev de som de blev :D orka inte skriva om!

Inatt (lördags) somnade jag efter halv fem, och då vill jag säga att jag va inte ut igår, utan jag jobbade, så slutade vid halv fyra men somnade inte direkt. Jobbat kväll hela veckan och det har blivit rätt långa passa då vi börjat vid 3 om dagarna och gått hem tidigast 1. Så det fick iaf bli en lång sovmorgon, så gick upp runt 2 och åkte till stallet, mitt huvud mådde inte alls bra så orkade inte gå upp tidigare..
Vi var i Loka i måndags, det va superskönt och satt i bubbelbad hela fm och bara tog de lugnt, åt lunch och sen planerade vi lite inför årets julbord.
Sen åkte vi på sista dagen på alkohol kursen, det var en riktigt bra kurs och den avslutades med prov.. haha. Jag som inte har gjort prov på några år nu, inte ens nu pluggade jag på till de, men de går nog bra :D


Idag (måndag) så fick de bli ännu en sovmorgon, lite längre än jag tänkt.. Vaknade tjugo i tolv och hade bokat träning kl 12.. så det blev inget med de=) städade och fixade , sen fick jag besök av Becca som skulle hämta lite gjejer men hon blev kvar här tills jag åkte till stallet =) Red och grejade, och sen åkte jag till t-lagret och tränade! Äntligen! Dock blir de väl inte så mkt i veckan men man få passa på när man hinner och orkar! :)

Har vänt en aning på dygnet så nu börjar jag bli pigg typ! Men ska försöka gå och sova snart för att åka och rida med Jennifer 8 imorn bitti! Sen blire jobb hela em/kvällen!


 

Bild snodd från Angelica! Rolig kväll hemma hos Angelica för några helger sen! Hoppas på att hitta på nått snart igen juu! :D

Av hanna - 11 november 2011 23:37

11-11-11 är ju svårt att missa iaf!
Har faktiskt hänt endel saker sista tiden:)
Eller hänt och hänt, den stora saken är iaf att jag nu slutat på Masten och mitt nya jobb är nu på Gastro :)
Började jobba dag i måndags, och sen i torsdags åkte vi på alkohol utbildning, riktigt roligt faktistk och kan säga att jag saknar nästan skolan =) Blir en till dag dit nästa vecka.

Haft kalas för mamma som fyllt hela 50 år, varit på maskerad, gjort årets sista tävling(som dock slutade med en avramling), tränat för lite och varit för mycket förkyld! 
Ska nu få vara ledig i 3 heela dagar! Och på måndag åker vi till Loka med jobbet!  

Nu blire sova, imorn se de ut som de blir till stan en sväng, stall och sen lite fest!
Nattinatt! =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards