Hanna

Alla inlägg under januari 2011

Av hanna - 31 januari 2011 21:15

Helt taggad blev jag!

Efter jobbet så blev det ett indoorpass, och sen även ett combatpass med Sofia och Jenny. Så längesen va de med combat men nu ska de börjas igen, och speciellt nu när sofia ska börja träna med mig! Så imorn kör vi ett steppass!

En till sak, som vi började med på jobbet idag, bli mer nyttiga, eller iaf äta mindre sötsaker o sånt! Ska försöka bli bättre med mattider också, är kanske inte de bästa att äta 9-10 på kvällarna, men inte alltid så lätt!

Igår kväll åkte vi och hälsade på pappa, blev mat o tv, somnade rätt tidigt efter helgens inte så mkt sömn.

Jobbet idag gick bra, men blev helt trött efter lunch, så somnade en sväng när jag kom hem, dock blev jag helt pigg nu! Jag som tänkte lägga mig i tid idag!

nu blire snart sängen! o ska se vad som finns att kolla på, kanske nån ny serie!

pusss&kram

Av hanna - 30 januari 2011 18:45

Då var det de där med söndagsbloggning. haha.

Helgen har, åter igen, varit jättebra!

Fredagen blev det stress och träning efter jobbet, sen blev de lite folk som kom hem, och det blev; galet, minttu, lite sömn, en lyckad kväll helt enkelt. Jag var då inte den smartaste som tackade ja till jobb lördag morgon. Men iaf, har en snäll pappa som kom och hämtade mig och skjutsade mig till jobbet, men timmarna på jobbet gick långsamt, hade sen turen att foppilopp och kotten va där och tränade så jag kunde lifta med dom hem. Väl hemma så slängde vi ut folket som var kvar(!), sen tog de inte lång stund innan det va dax för nästa jobb.  Kom hem runt halv sex, gick och la mig och sov en sväng, och sen var det dax att göra sig iordning igen. Jag, Malin och Linda gick till kotten och folket, sen blev det statt.

Men blev en tidig hemgång då jag saknade min kära säng.

Vaknade pigg idag! Så har städat iordning huset idag, och sen jobbat. Ska snart åka och hämta familjen från tåget i dgf.

meeen. först lite bilder =)

 

         

 

fredagens bästa, jagade av civilpolisen :D

 

         

 

 

Ny vecka, nya tag, eller? 

puss&kram            

Av hanna - 23 januari 2011 13:33

Som min syster just sa, jag är nog en helgbloggare.

Helgen är snart slut, igen! Känner redan av söndagsångesten!

Men helgen har varit helt jättebra, igen! :D

Personalfest igår, va på Jacks hela kvällen, med mat, dans, tävlingar, värmlandspojkarna och galet! avslutade kvällen på Ns, i typ 20 min, sen kände jag att det var dax att gå hem.

Veckan har gått superfort, men syster med mig hela dagarna, underbart! tyävr är det slut på det nu. inte okej!

Snart blir det lite jobb, sen ikväll blir det mys med syster o kusin.

     


         

               


Puss!

Av hanna - 16 januari 2011 20:48

             


jahaa dåligt bildtagande. inte okej. ska  bli bättre. =)

nu mys med syster o PB. godnattens   


Av hanna - 16 januari 2011 17:41

jaarå så vare söndag igen.

En helt okej helg, som gick alldeles förfort, igen.

Gårdagen kan bara beskrivas,- helt galen.

Nu är det färdigstädat. Jag går och jobbar nån timme.

Sen ska jag mysa med syster sista kvällen innan folket kommer hem igen. Puss på alla som gjorde kvällen igår.



     

Av hanna - 10 januari 2011 21:45

Månadag är bättre än söndagar, en dag närmre helg som en av mina kunder sa. Fast känns rätt långt kvar till helgen faktiskt.

Iaf, inte allt för trött imorse fastän det blev rätt sent igår, och dagen har varit bra, Jenny har varit med mig på jobbet hela dagen då hon ska ha praktik där nu i 2 veckor :)

Efter jobbet blev de träning, och nu har jag duschat och ätit, ligger i sängen och ska ta på Pb innan vi somnar. Jag och min syster.
Knäppt, men bara för några år sedan, så bodde vi inte ens tillsammans, för vi var alltid så osams. Och nu vill jag inte bo utan henne!

  

 

 

 

  

Av hanna - 9 januari 2011 21:00

Söndag igen.

 Men helgen har varit bra, sovmorgon igen! Blir bortskämd med de nu! Skulle bli en lugn helg, men blev lite fest igår ändå, med syster o lite folk, och Roffe, grannen 77! :D

Imorse lämnade mamma och Leif oss, för en utlandsresa. lite avundsjuk bara!

 Sen blev det lite omöblering! :D

 

 


     


Lite Prison Break innan de blir sova och en ny jobbvecka.

pussss!

Av hanna - 2 januari 2011 22:15

Började dagen med en lite mindre sovmorgon och klockan ringde halv tio. Har haft värsta lyxen i två dagar och inte gått upp förens 1! Gick iaf iväg och jobbade några timmar, och sen till stallet en sväng. Denna helg gick alldeles för fort! Men dax för en ny arbetsvecka!

 

Och nu är det sovdax, och jag ska sova på mina fina julklappar!

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards