Hanna

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Tisdag

Av hanna - 12 juni 2012 14:15

Kan de va så att tröttheten börjar släppa lite?!! Eller kanske bara för dagen :D
Igår blev de iaf en tur till Stockholm då vi skulle hämta hem ett par grabbar som varit på festival i London!
Vi åkte dit lite tidigare så vi hann med lite shopping, sen bar det av till Arlanda där vi somnade nån timme i bilen innan dom var klara och hade landat runt 22. Var inte avundsjuk på dom som varken hade duschat eller borstat tänderna på 5 dagar... haha
Idag var jag uppe och i stallet vid halv nio, fixade och red Loffe. Blev sen en tur till stan med Pia.

Och nu väntas de jobb!  Pusshej!

   

            

Passar nu på att ladda upp bilderna på en gång, dom som finns.. haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna - 10 juni 2012 22:45

Sitter nyduschad i soffan, ska lägga mig i nybäddad säng, dammsugit, torkat damm och golv, diskat och fixat, känns m-m bra! Jobbat klart för den här veckan, låg kvar i sängen till 2 (dock med huvudvärk), ledig imorgon och då blire Stockholm! :) Helt ...

Av hanna - 6 maj 2012 22:00


Då var snart söndagen slut, och den blev ju inte så lång, varit vaken i typ 8 timmar o nu blire sova igen! Lagomt trött!! Och på de timmarna har jag hunnit med stall, longering av Loffe och ridning på Chicago i solen, mys! och suttit ute i solen med ...

Av hanna - 1 maj 2012 22:15

Åh har haft sånna bra dagar de sista dagarna! Ska försöka leva på dom nu när jag går in på min jobbvecka! (haha som egentligen började igår men ändå) ! Stockholm fre-lörd, med (Jennifer) Lets Dance, god mat, fika, uteservering, sol, galet, shopping...

Av hanna - 18 april 2012 21:47

Började dagen med sovmorgon! Kan va bland de bästa som finns ;D Åkte till stallet och de blev hoppning med Loffe! Sen har de blivit lite vila, stall igen och dunderkurer för mig och Jennifer ikväll :D Taggar jobb imorn och resten av helgen, wiie! ...

Av hanna - 17 april 2012 23:30


Blää på att jag helt plötsligt blev jätteförkyld! Började känna halsen igår och idag slog de till ordentligt! Och jag som är ledig imorgon och tänkte gå på mitt älskade indoorpass för Linda, det sket sig! :( När jag för en gångs skull skulle kunna gå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards