Hanna

Alla inlägg under maj 2011

Av hanna - 29 maj 2011 13:58

Dumma söndag typ!

Fick iaf en väldigt skön sovmorgon, så det ska ju inte klagas på!
Ska ta mig nått att äta innan jag ska vidare och få massage!
Sen blir det en tur till jobbet och sen träffa Jennifer, kanske över en kaffe! =)

Igår blev de först jobb på lagret, hur lugnt som helst, senare kom syster förbi och vi lagade mat och fixade oss innan vi skulle iväg till Malin och Linda mfl.

  


Ska bli otroligt skönt till veckan, 3 dagars jobb, och sen ledig i 4 (nästan 5) dagar! :D

Pusss!


knäpp? skulle kommentera en blogg o detta kom upp?! :D

  




Av hanna - 27 maj 2011 22:58

De kunde ju vara helg iaf, eller helg äre men jag ska jobba imorn, som tur är inte allt för många timmar =)

Blev träning idag, tyvär tror jag inte min fot gillade de..:(

Sen hem och fixa mat med syster och sen en sväng till Jennifer.

Nu blire sova!

Pusssss=)

Av hanna - 24 maj 2011 22:00

De är inte lätt när de är svårt!

Igår kändes allt lätt, idag inte lika lätt. men. de löser sig nog!

Tränade första gången igår med foten, + gick hem från jobbet och gick hem från lagret, och gick till jobbet idag= Ingen bra fot idag:( så blev ingen träning idag. Men, ska träna på fredag har jag bestämt!

Nu blir de iaf heldags jobb i 2 dagar, masten o sen lagret på kvällarna. ajaaa.

Blev en tur till stan idag iaf, blev något inhandlat. inte bra!

Dumma människor som gör inbrott också, hemma hos farmor & farfar:(

Nu blire iaf snart sängen, kan ju försöka komma i säng i bra tid iaf! :D

Av hanna - 22 maj 2011 00:32

Så skönt med helg och den har än så länge varit jättebra!
Gårdagen blev mys med Jennifer och Becca, lite PB och glass och jordgubbar. Inte fel de inte! =)

Idag blev de först lite sovmorgon, hade tänkt att åka upp till jobbet, men skjuter på de som vanligt, så får ta de imorn istället. Va ju faktiskt mycket skönare att ligga kvar i soffan några timmar till istället! Sen upp till stallet och följa med Jennifer med Embla, kul :)

Sen blev de hem och Linda kom förbi lite senare, blev en nykter kväll och en promenad istället. Inte fel de heller! Så nu ligger jag i soffan, tänkte snart gå och lägga mig, förhoppningsvis vakna utvilad imorgon, jobba liiiite bara, och sen vara ledig resten av dagen! :D

Pusss!


Av hanna - 17 maj 2011 18:47

Ännu en dag hemma, som ändå har gått rätt fort.

En liten sovmorgon, sen kom syster och vi gjorde lunch. Bra gjort av mig att laga lite mat =)
Sen kom Jennifer hit på kaffe och har just åkt hem!

Jag ska ta och gå och duscha, sen blir de väl teve o sova sen! Dock tror jag att jag är för pigg, sovit för mycket nu så kommer väl aldrig somna ikväll!

Jobb imorn! Hoppas de går bra med foten, men de tror jag nog.

Pusss!

  

sen helgen=)


Av hanna - 16 maj 2011 23:28

myyskväll kan man säga!=)

Haft besök hela dagen typ!

Först en sovmorgon, och blir chokad när jag vaknar och kan stödja på foten!! Men hemma från jobbet idag, blir de även imorgon också. Men onsdag planerar jag att gå dit.

Fick först besök av morbror, så en kaffe med han vid lunch.

En snabb träff med Pia, och sen kom nästa kaffegäster Syster & kusin.

Och ikväll har Sofia varit här!=) En helt jättebra dag helt enkelt!

Nu blire sängen o ska försöka gå upp i tid imorn! Vet dock inte riktigt vad jag ska göra.. men de märks!

Pussss&godnattt!

  goa tider!=)

Av hanna - 15 maj 2011 17:18

Jaaaa om de inte är borttappade saker så blir de nått annat!

KLANT! stukad fot slutade det med den här gången.

Annars var helgen bra.

Nu kommer snart Jennifer och sällskapar mig och fikar! Låter som en bra söndagkväll!

PUSSS!


Av hanna - 13 maj 2011 22:18

Kan säga att denna fredag är var väldigt efterlängtad!

Jobbat har jag gjort i veckan kan man säga. En ledig kväll från jobb.

Så nu blire sova för en ledig dag imorn!

Pussss&kram!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards