Hanna

Alla inlägg under april 2012

Av hanna - 18 april 2012 21:47

Började dagen med sovmorgon! Kan va bland de bästa som finns ;D
Åkte till stallet och de blev hoppning med Loffe!

Sen har de blivit lite vila, stall igen och dunderkurer för mig och Jennifer ikväll :D
Taggar jobb imorn och resten av helgen, wiie!


Lite bilder från helgen, dock dåliga! =)


           

Pussss & kram!

Av hanna - 17 april 2012 23:30

Blää på att jag helt plötsligt blev jätteförkyld! Började känna halsen igår och idag slog de till ordentligt!
Och jag som är ledig imorgon och tänkte gå på mitt älskade indoorpass för Linda, det sket sig! :( När jag för en gångs skull skulle kunna gå!
Dagen idag började med att åka till stallet vid 7, för en tur till Nynäshamn, där vi lämnade av Lestr till en tjej som ska ha han på foder.. Tråkigt och tomt kommer det att bli! Nästan haft honom 1 år nu! Men får se de positiva, han kommer antagligen tillbaka, och undertiden så ska jag hjälpa Madde med Chicago och Loffe, nu när hon snart ska få barn! :)


  


Nu blir de natten och hoppas på att vara helt kry tills imorn, troligt!:D

Pussss

Av hanna - 9 april 2012 00:45

Okej, jag tror jag försöker glömma denna helg, verkligen, på flera sätt!
Det som gjorde helgen lite mer värd var att tjejerna va här och vi åt och hade BB mys, börjar bli en vana nu på söndagarna, men en väldigt bra vana! :))

Tack o heeejjj humöret är NOT på topp!


  

Chicago på sin första tävling i helgen, duktig! :)

Av hanna - 5 april 2012 01:15

Gick upp ungefär vid 9 idag, åkte till stan med Jennifer en snabbis och fixade inför helgen :D
Sedan blev de stall, fixade allt och så blev de hoppning på Lestr.

Myslunch på stan med syster, sen åkte vi hem till mig och båda somnade på min soffa... Och vipps var klockan halv fyra så då vare dax för jobb!

och på jobbet fick vi påskägg :D


   


Nu tror jag de blir natten! ooo snart äre helg! hihi! :D

Av hanna - 4 april 2012 00:45

Dagen har varit helt okej! Började med jobb på ridskolan till 12, och sen hoppa chicago som var suuper duktig! hoppas hoppas de blir lika bra i helgen! Sen blev de ridning på Lestr som också skötte sig utmärkt! När jag va klar med de så hade Jennifer fixat mat som vi satt ute i solen och åt! Myyys! Sen hem direkt och duscha och iväg till jobb igen.
Och det har också gått riktigt bra, rätt mycket folk om man tänker på så lite personal vi va!

Men nu blire nattten! Fullspäckad dag imorgon också! Men de är bra dää!
Nattinattt! :D


 

Av hanna - 2 april 2012 21:00

Då började veckan inte allt för bra! Ont i tanden i natt, fast nu kände jag vilken de va, så blev att ringa tandläkaren på morgonen...Fick tid direkt efter jobbet så de blev ingen hoppning.

Iaf, sen iväg och jobba, men fick ringa ett par samtal där också som gjorde mig mindre glaad! ovanligt!

Sen iväg till tandläkaren, och fick en jätttebra tandläkare som var snäll mot mina "kräk reflexer" :D  Dock måste jag tillbaka ingen och rotfylla tanden.... 500 idag och några tusen mer blir de! Ogilla!! :( men men.

Sen blev de fika med Jennijo och angie, efter de blev de ridning på Lestr.
Och sen de som gjorde dagen ännuuu bättre var att vi gjorde en spontan tur till Örebro! En ring och en tröja blev in handlad och sen mat på dä! Dock för mätt nu!

Lovade mig själv imorse när jag va så trött att jag skulle lägga mig innan BB idag, och ska faktiskt försöka hålla de! Ska ta en snabbdusch och fixa frukost tills imorn bara! Sen är de natten!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards