Hanna

Alla inlägg under november 2010

Av hanna - 28 november 2010 21:15

ojoj så går helgen sådär fort igen!

Fredagskvällen spenderades med 3 av syskonen Wärn, med film hemma hos Johan.

Lördagen blev också lugn, lite jobb, hälsa på hos pappa, och kvällen blev mys och bus med syster och Julia.

Och idag blev det en skön sovmorgon, gick upp, åkte på iväg på möte, sen blev det dubbel träning, och körde mrl, vilket var jättelänge sen!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla lite gossip innan det blir måndag morgon igen!

Men endast 4 dagar kvar till helg igen, och då blire kryssning och massa roligheter! Så får hoppas veckan går snabbt!

 

Av hanna - 23 november 2010 09:40

 Ny vecka, nya tag!

Igår blev de jobb, och sen äntligen, träning! Efter över 3 veckors vila, så var det verkligen skönt att komma igång igen! Fortsätter med ett pass idag med!

Idag blev de inget jobb, så jag ska städa upp här, sen ta en promenad o sen får vi se vad som händer! =)


Av hanna - 19 november 2010 20:25

 Äntligen helg=) Eller ja, egentligen inte, jobb några timmar imorn och kanske söndag också. Men de räknas inte så mkt så vi säger att de är helg ändå.

Igår blev de jobb heela dagen lång, masten o träningslagret.

Och jobb idag med, sen blev de ner till stan med syster och Pia, lite handlat och sen gick jag upp till Jennifer som jobbade, pratade med henne och åkte med hem så jag slapp gå.

Har nyss ätit och ska lägga mig och kolla Gossip nu, känner att de kommer bli en tidig kväll ikväll! Gött de! Ska upp 7 imorn och skjutsa mamma o leif till tåget, och sen blir de jobb!


  


Av hanna - 16 november 2010 21:30

Väntar på att syster ska komma hem så att vi kan lägga oss och kolla gossip o sen sova!

Jobbat idag, och förstår inte vad trött jag är hela tiden, la mig och sov en stund när jag kom hem, så nu är jag lite piggare, kanske inte så bra när det snart är dax att sova igen =) 

Igår blev det också jobba hela dagen + lite extra, va uppe hos pappa en sväng också.

jobb imorn igen.

 

OCH jag längtar tillbaka, till värmen, till alla rolig dagar/kvällar, till alla tokigheter, ja, till allt :) Underbart var de!

 

våran egna receptionist som hjälpte oss med ett och annat! ;D

 

Min fontän! :D 

   

Fiiina flickor ;D 

   

min svamp!      

Av hanna - 14 november 2010 21:00

Har nog inte varit så här trött på länge! =)

Iaf, helgen har gått väldigt fort!

Började jobba i torsdags, och träffade också Sofia en stund då:)

I fredags blev de också jobb, sen var inte planerna så stora, men slutade med att träffa pia och Dan och folket. Och sen Red Brick. Blev dock inte alls många timmars sömn, verkligen för lite! Upp till stan en sväng lörd fm, sen hem och städa för de skulle komma folk på kvällen, hann som tur var med en liten tupplur innan det blev lite jobb, för att sen direkt åka till stallet för spökkväll. Satt ute i skogen i typ 2 timmar och frös ihjäl, men annars var de kul =) Sen blev de lite stress som vanligt, åka och handla, hem till Jennifer o duscha och göra iordning sig, hem till mig och lämna grejer och sen hämta Becca för att åka till Frida och träffa Linnea och lite annat folk, klockan tio var vi klara för att åka. Och det smartaste av allt var, att vi skulle gå upp kvart i 3 sen! Vi kom hem runt halv ett och blev ju inte heller så lång sömn den här natten, typ 2 timmar. och sen lite efter 3 blev vi hämtade av Linn och Angelica, för att sedan åka till Ullared.

Klockan 8 var vi framme, sov typ hela vägen dit, och sen var vi där hela dagen och åkte hem efter 3. Handlat lite för mycket och har nyss kommit hem. Men en rolig dag! :)

Nu blire snart sova igen, men först lite mys med syster och gossip girl. För att sen gå upp och jobba kl 7 imorn.

godnatt!

Av hanna - 10 november 2010 20:12

Känsliga borde inte kolla.

Men så här ser armen ut nu, efter att stygnen är borta.

+ lite svullen arm. =)


  


Åkte bort till Linn och planerade lite för helgen.

Nyss kommit hem, ska ta och äta lite för sen kommer pia och sover hos mig.

Av hanna - 9 november 2010 16:00

Lite biler från helgen! :)

            


     

Av hanna - 9 november 2010 01:00

Blev att gå upp tidigt idag, o fixa med lite grejer. Sen när jag kom hem igen vid halv elva gick jag och la mig igen och sov till 12, då Pia kom och åt lite lunch med mig, sen blev de vila lite till innan vårdc. Och imorn ska stygnen bort! och jag kan snart börja jobba igen. Annars har de inte hänt så mycket mer idag. Har kollat Beck- levande begravd med syster, vilket var en mycket bra film! :)

Och kommer visst i säng allt för sent idag, men kan vara för att jag har sovit nästan hela dagen. Kan kanske bli samma imorn .. Fast kommer ju upp i rätt bra tid ändå imorn, för vårdc innan 10! Nee dags att sova nu! pusss &godnatt



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards