Hanna

Alla inlägg under juni 2011

Av hanna - 2 juni 2011 22:45

Så va de långhelg! =) Inte vanligt jobb förens tisdag, bara lite jobb på träningslagret måndag o nån timme på söndag, så de gills inte helt:)
Igår kväll fick jag lite besök av Angelica, Becca och Jennifer,innan de tog Angelica och jag årets första dopp i sjön! Sen hem till mig.
Sen sov Jennifer kvar, och imorse kl 4 var det hon och jag som åkte till Ullared! Vi hittade dit utan gps(duktigt av oss!), för den va inte riktigt på våran sida och ville inte åka den vägen vi ville. Har handlat (för) mycket saker, men nöjd.
Var hemma vid 7 idag, sjukt trött, kan ha blivit lite för lite sömn inatt också!
Men iaf, fick besök av syster sen o hon åkte nyss.


En annan sak, blir så trött på personer som inte kan hålla sina fingrar borta från andras grejer! Ännu ett inbrott! Fattar inte!

Nu blire snart sängen, och förhoppningsvis en skön sovmorgon imorn!

Pusss&godnatt:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards