Hanna

Alla inlägg den 26 december 2010

=)

Av hanna - 26 december 2010 19:51

Glömde också, fick massa fina saker av min bästa syster :)

haha finaste julgranen ;) eclipse, ett armband, shotglas ;d och en jättefin almanacka med en massa roliga bilder från turkiet! Och så har hon nu gjort en bra skiva, så nu blire disco i bilen!


Puss påna!

Men nu är hon inte riktigt lika snäll, för nu ska hon lämna mig så jag ska få ligga här helt ensam och kolla film innan de blir natten! men men! :D

Av hanna - 26 december 2010 18:15

Så var julhelgen snart slut.

Ska börja med gårdagen.

Den blev lite huxflux. inte riktigt som planerad.

Men träffade alla kusiner jag har, och alla på samma ställe. Både malmöborna och karlskoga.

Vi åkte till karlberg, jag, min syster och dom från malmö, lite knäppt, för när vi kommer in, så sitter deras kusin också där (som inte är våran kusin) fast vi visste inte om att de va deras kusin. - åh där är mina kusiner från malmö. - aa men de är våra kusiner från malmö också! Och ännu roligare sen när våran andra kusin kom, som inte är släkt med någon av de andra heller. Det blev iaf en enda skäktträff! Som avslutades sen kväll/tidig morgon hemma hos kusin Linda!

Alltså kvällen blev inte som tänkt, men en mycket rolig kväll.


Julafton så åt vi först julfrukost hemma hos morbror med en delen av släkten. Sen en tur hem, till stallet, kalle anka, sen hem till farmor och farfar för lite julmat och paket.


Idag, efter lite sömn blev det upp att jobba några timmar, och sen hem till farmor och farfar för lite mat. Blev också en tur till team sportia, hälsa på Jennifer och lite handling också.

Sen blev de en lång och skön promenad med Becca!

Nu blire snart mat igen, träffa kusinerna en sista sväng innan det är dax för dem att lämna kga för den här gången.

Och en ny vecka med jobb väntas!

Tycker allt att denna julhelg kunde varat lite längre faktiskt!


Och innan bildern, så, kan jag säga, att efter att ha frysit ihjäl ute så var vi så glada att komma in till Linda, våldgästa hennes säng/soffa, ta kläder och en massa täcken! =)


         


 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards