Hanna

Alla inlägg den 6 december 2011

Av hanna - 6 december 2011 00:15

Dagen blev inte riktig som planerad...
Vaknade först av ett sms från syster att hon inte kunde följa med och träna, sen för att jag hade sån huvudvärk så att mina ögon inte ville vara öppna... Tog lite tabletter och gick och la mig och sov lite halvt om halvt tills Jennifer ringde vid 1 och frågade om jag skulle med upp till stallet och mocka på hennes hål, det gjorde jag, annars hade jag bara legat kvar ännu längre! Sen ringde syster när hon slutat jobba, så fick bli en frukost/lunch på Som Hemma =) Va hemma lagomt tills Jennifer slutade så vi åkte till stallet och red. Sen direkt och hämtade pappa på jobbet, och åkte och hämtade MIN bil hos han :)
Och nu ligger jag i sängen, pigg som vanligt, funderar på att börja kolla om nån serie.. Sen tar vi natten nångång och går upp tidigt imorn och åker och rider! Sen börjar min jobb vecka!

Pusss&kram!

  

Bästa Jennijo! Nu är det inte många dagar kvar till ledighet;) Vi klarar dä! :D
najjs bild från i somras! DE är minnen de!! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards