Hanna

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av hanna - 27 februari 2011 21:03

åå till och med en bra söndag idag! varit en super helg faktiskt!

Fredagen blev de jobb och träning, sen kom Jennifer och vi hade mys&tv kväll! Det behövdes en lugn kväll efter den här veckan!
Upp tidigt lördag morgon, för Jennifer skulle till jobbet, okej, fick sova till nästan 9 iaf! Gick bara upp och klädde på mig, så följde jag henne till jobbet, och vi hann ju nästan iaf! Det är ju onödigt att komma för lång tid innan ju! sen tillbaka hem, åkte och hämtade syster, sen åkte vi och jobbade.
Kvällen blev de fira Pia! Kom lite folk och hade en jätterolig kväll, som kan beskrivas; knäpp, tomte i källaren, facerape!!, utgång och bara massa mys!

Vaknade pigg imorse, jenny och jag fick jobb, åkte till nobelhallen och lämnade mat till hockeypöjkar. Sen blev de en skön och mysig promenad med Becca, lite städning hemma, hälsa på pappa, och sen träning med syster. sist nämda kunde vi ju ha skippat. ingen bra ide faktiskt. haha.
Men nu är de kvällen iaf, och jag tänkte släcka och sova nu!

Och vill att ni håller tummarna för mig imorn! Om det blir som jag vill, så kommer ni få höra på en rolig grej imorn! hoppas!

pusss&godnatt!

  

    

      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards