Hanna

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av hanna - 21 mars 2012 15:45

Sköön dag än så länge! Tog mig en sovmorgon och åkte sen upp till stallet, några skulle komma och provrida Lestr men så blev de inte.. Blev fix och lugnt hela dagen! Madde och jag åt mat, gjorde massa höpåsar och fixade med hästarna.
Ska strax ta och åka till jobbet!


 

hahahha Jennnfiii är fööör söt! :D Hon ska taggga till nu! För snaaart! Då äre påsk och födelsedag!! :D

Av hanna - 21 mars 2012 00:30

Pigg alltså! Kan de va möjligt! inte ens sovit nått på dagen idag:D haha inte för jag skulle hunnit de men ändå!
Började med lite jobb på ridskolan på fm, sen red Lestr en kortis, för att sedan åka hem och duscha och äta innan next job! Ny meny idag, lite lagomt med folk och allt flöt på bra! Hunnit fixa med bokningar inför kommande helg osv. Kommit hem för en stund sen, pigg men ska ta och sova ändå, få lite sovmorgon imorn för sen hinns inte det med något mer!

Blev föresten stoppad av polisen för första gången någonsin i helgen, och det roligaste var att vi just pratat om det någon dag innan och att jag sagt att jag aldrig blivit de! De körde förbi jobbet precis när vi gick hem vid 4a tiden i fredags, så skjutsade jag hem Denise och sen så kom polisen och följde med mig ända hem för lite kontroll, fast när jag klev ur bilen så skrattade de lite och bara ; jaha gastro..

Nej nu blire sängen! Nattinattt! =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards