Hanna

Alla inlägg den 7 november 2010

Av hanna - 7 november 2010 21:00

 Blev en skön promenad med Becca förut, men de va faktistk rätt kallt och kändes som vinter!

Nu har jag och Jenny varit och hyrt lite filmer, så vi ska lägga oss och kolla!


  

pussss


Och en sak till, har iaf lärt mig något, att verkligen inte tro på saker förens de händer, och det gjorde jag inte den här gången, och de va ju tur.




Av hanna - 7 november 2010 15:00

Så vare söndag igen!

Gårdagen blev lyckad, va ute på alla ställen i stan kändes de som, och stod nog i kö halva tiden. Började iaf först hemma hos mig med Pia och Emma, Jenny va också med o fixade! Sen åkte vi till Chris och folket, men sen skulle vi tydligen till woddys, o där började de med kö, kom in dit, tog inte lång tid innan vi va ute igen, o förbi red brick en snabbis, o sen nightshift. Kösystem har ju iaf inte nightshift lyckats så bra med, va kö redan kl 1 när man skulle ut, o vi lyckades komma ut i rätt bra tid men stackars emma kom ut halv tre, så fick ju stå utanför och vänta läänge!

 

Ligger fortfarande kvar i sängen, med syster bredvid mig.

Strax blir de att gå upp och ut på en promenad med Becca! Hoppas de inte är allt för kallt ute!

 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards