Hanna

Alla inlägg den 5 november 2010

=)

Av hanna - 5 november 2010 23:45

Haft en supermysig kväll med mimmi och jennifer. bra film, jag och mimmi dog av skratt och Jennifer va rädd. Puss på er!

nu blire sängen o ska sova skönt o tagga inför imorn! eller inge bra o skriva att jag ska tagga för då kanske de slutar som förra helgen. Jag ska hålla mig inomhus imorn så jag inte bryter nått ben.  puss & godnatt



     

Av hanna - 5 november 2010 13:47

Hann visst inte skriva igår, vet inte vart dagen tog vägen!

Gick iaf och hälsade på jobbet igår på morgonen, blev kvar där några timmar för prat och lite frukost o så. Gick förbi morbror efteråt och lämnade mat åt han. Sen hem, där syster och Julia höll på att laga lite mat.

Sen blev de en långpromenad med kusin med massa prat! Väldigt skönt att komma ut och röra lite på sig! Kvällen blev de en några timmar med Jennifer med fika och mys.

Idag va klockan ställd, gick upp i rätt bra tid för att sedan åka ner till stan med Jennifer, tur att hon är med och bär och hjälper, hur skulle de gå annars?! :) Blev såklart också lunch (frukost) på våran vanliga restaurang på fredagar! fortfarande proppmätt! Ska snart åka iväg och kolla en sak, hoppas hoppas! Är helt trött också så det lockar rätt mycket att få lägga sig och sova 1 timme eller 2!

pusss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards