Hanna

Alla inlägg under februari 2011

Av hanna - 7 februari 2011 17:45

Underbara måndag?! jo, känns faktiskt helt bra!

Helgen var bra ändå, trevliga kvällar, och jobb på dagarna, igår var dock mindre rolig, fick åka till stan flera gånger pga av datorn, fick ny internet grej som inte fungerade, men tillslut så gick de, så nu ska det väl fungera. Sen blev det jobb hela kvällen, kom hem efter 9 och innan 10 hade jag somnat! Kanske därför jag är så pigg idag!

Jobbet gick helt bra, jobbade över och förberedde för imorn, då vi är ont om folk! Så imorn får jag med mig syster till jobbet, och det är ju absolut inte helt fel!
Nu blire snart träning med syster och sofia, och det är heller inte helt fel! gött!

Hoppas på en bra tränings & jobb vecka!

puss

 

Av hanna - 3 februari 2011 22:30

yes vad jag blev på bra humör då, eller inte!

Blir jobba hela helgen, och det kände jag inte riktigt för, så jag läntar till helg, dvs om typ 8 dagar!

Annars har veckan varit bra, riktigt bra med träning, vila idag då det blev jobb hela dagen.

Annars hinns det inte med så mycket mer.

Sova nu för ännu en dag med jobb!

positiv här känner jag, haha.

godnatt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards