Hanna

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av hanna - 1 januari 2012 23:30

Åh vilka bra dagar de har varit! :) Var ledig lite innan jul, hur bra som helst,
jul kändes inte som jul, men de va mysigt ändå, träffa släkten som inte blir allt för ofta.
Men juldagen var nog bäst! Det är den som är den "största dagen" då kommer alla hem till mamma och äter julmat och har de mys, kör julklappsspel och så. Kvällen den blev ännu bättre, efter mycket om och men så blev de hem till mig med lite folk, och sen statt. Sjukt kul för en gångs skull och mkt folk! Annandagen var dock inte lika rolig då det blev ännu en jullunch hos farmor och farfar(det var mys men vi var dock inte så pigga).
Sen blev det en lugn jobbvecka, så de va skönt. Hunnit med stallet ordentligt.
Nyårsafton igår, jag och Jennifer lagade 3rätters hemma hos mig och sen kom Becca, Jonna och Angelica. MYS!

Sen blev kvällen som den blev....=)

Och idag är det nytt år! Känns både bra och mindre bra, 2011 har varit så himla bra på många sätt, kan bli svårslaget! Blev iaf en mysdag idag, sovmorgon och gick upp efter 1, frukost/lunch med Jennifer, sen stall och sen avslutade vi kvällen hemma hos mig med lite bakning osv.. Bra start på året!


Hänt rätt mycket, men kortfattat så, flyttade jag till min lägenhet, blev en massa festligheter som är oförglömliga!!, PIP!, jag bytte jobb, blev tyvär inte så mycket resande, ville åka utomlans med de kan förhoppningsvis bli detta år, blev iaf en sälensresa, och en tur till grebbestad.. Och lite andra småturer :) Jag hade min första riktiga semester, jag stukade foten, jag började va i stallet igen(efter etags uppehåll) och fick hjälpa Madde och nu har jag hand om Lestr på heltid tills han ska säljas.. Det hann bli några tävlingar med Lestr under hösten också, vilket var mycket roligt!

Det kändes som jag hade de svåraste valen i hela livet men tillslut löste det sig med det också, se möjligheterna och inte problemen!

I brist på annat har jag kollat igenom bilder sen 2011, ville ta med några här, men det är ju så många, så de kommer en annan dag, jag tänkte försöka ta natten nu, 1 jobb dag den här veckan förhoppningsvis, och det blir imorn, upp kl 7 och städa iordning golfrestaurangen, och sen blire lagret på kvällen!
Så godnatt och Gott nytt år! Puss!

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards