Hanna

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av hanna - 29 januari 2012 13:46

Kan knappt va möjligt, en söndag som känns bra, än så länge :D
Kan ligga kvar i sängen hur länge jag vill, men har faktiskt förflyttat mig till soffan med mysfilten! Och ännu bättre att veta att jag är ledig tills tisdag em! :)
Nu saknas bara maat och en cola! Men de kan nog bli lite senare sen när Jennifer slutar jobba :D

Ska snart ta tag i livet ändå, åka och fixa klart stallet så de är klart så åker vi bara upp och rider ikväll.

hihi. pussss!

Av hanna - 29 januari 2012 01:30

jaaa, humöret vänder .. :D
Men vilken vecka!!
Igår blev en sjukt jobbig dag, men rolig! Pga av många flera orsaker är vi lite ont om folk, så åkte till jobbet vid två, för att hinna fixa klart för kvällen, och vi hade väldigt mycket folk, och sen skulle vi fixa iordning för lördagen (idag) då vi hade fullbokat uppe och ett kalas nere i källaren, så var klara vid 4 på natta:) Bara hem o sova litte innan de va dax för jobb igen. Skulle ha slutat tidigt idag men va så himla mycket hela kvällen, men fick gå hem vid 12 typ.
va meningen att jag skulle följa med ut men nykter och med ont i tån så åkte jag hem och la mig i soffan ist, rätt pigg så blir nog hämta Jennifer sen så hon slipper gå :D Är ju iaf ledig imorn, shiit vad jag ska sova ( om jag kan ) :D

Nattinattt!:))



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards